2014. augusztus 12., kedd

Utolsó utáni szavak

Drága She's Next Door olvasók!
Nem tudom pontosan, hogy mit szeretnék kihozni ebből a nem tervezett bejegyzésből. A napokban elértük a 100 000 oldalmegjelenítést (valaki csípjen meg!), nem sokkal előtte pedig a 100 feliratkozót. Ezek olyan gigantikus számok, melyekről soha nem is álmodtam volna, azonban sokkal többet ér az üres statisztikánál az a szeretet, amit megdöbbentő módon a mai napig kapok tőletek. Néha-néha érkeznek üzenetek a közösségi portálon, melyek arról tájékoztatnak, hogy valaki két nap alatt végzett a történettel. Elképesztő, meg kell hagyni! Csodálatos azt hallani, hogy az Alex és Emma életéből kiragadott egy hónap - mely kétségkívül a legmeghatározóbb volt - ennyire elnyerte a tetszéseteket, és boldog vagyok attól, hogy valamit ezzel adtam Nektek.
Furcsa belegondolni, hogy már majdnem eltelt egy év azóta, hogy elkezdtem vezetni a második blogomat. Sokszor eszembe jutnak azok az írással töltött percek, melyek 2013 nyarán olyan izgalmasak voltak. Nem lehettem biztos benne, hogy milyen lesz az oldal fogadtatása, végül azonban felemelő volt, hogy az fejezetek érkeztével párhuzamosan újabb és újabb olvasók érkeztek. Megragadnám az alkalmat, hogy sokadjára köszönetet mondjak Nektek, amiért végig biztattatok megjegyzéseitekkel, pipáitokkal, kedves szavaitokkal. Egy élmény volt ezt a blogot vezetni, garantálom, hogy sosem fogom elfelejteni.
Térjünk hát a lényegre. Arra az elhatározásra jutottam, hogy szívesen megírnék egy újabb epilógust, mely ezúttal a tíz évvel későbbi osztálytalálkozó részleteit tartalmazná, viszont csak akkor, ha erre van igény. Ez talán illúzióromboló lesz, vagy esetleg irreális, viszont igyekszem valóságosra írni. Továbbá arra gondoltam, hogy új külsőbe is öltöztetném az oldalt - esetleg nem én, hanem egy gyakorlott szerkesztő -, így vonzóbbá téve azoknak, akik ezután találnak rá és szeretnék megismerni Alex és Emma történetét. Új fejléc, szövegdobozok, sorkizárt fejezetek.
A véleményeteket szeretném kikérni a fentebb említettetekről. Kérlek titeket, hogy ha van egy kis időtök, akkor válaszoljátok meg az alábbi kérdéseket:

Legyen új epilógus, mely az osztálytalálkozót ecseteli?
Kinek a szemszögéből íródjon?
Legyen egyes szám harmadik személyű?
Legyen új kinézete az oldalnak?

Csak rajtatok múlik a blog további jövője. Előre is hálás köszönetemet küldöm mindazoknak, akik veszik a fáradságot és kinyilvánítják véleményüket.
Megtaláltok az ajánlókkal, cikkekkel foglalkozó blogomon, a Ticket to Joyland-en.
További kellemes nyarat kívánok,
Bia

18 megjegyzés:

  1. IGEN!!!!! Igenigenigen!!!!! YAAAA szerintem mindenki kíváncsi lenne,hogy mi történt velük 10 evvel később :D waa mar annyira vártam,hogy újra elkezdj írni! :D
    Mar nagyon varom! Siess vele! Puszii :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Didu,

      Ó, mennyire csodás ismét a Te kommentjeidet olvasni! Örülök a lelkesedésednek, úgy tervezem, hogy a blog első születésnapján, szeptember elsején publikálom majd az újabb bejegyzést, változás esetén pedig majd értesítelek titeket. Egyébként pedig folyamatosan írok, erről a blogról könnyen eltalálsz már oldalaimra is. :)

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
  2. Szerintem úgy írd meg mint ahogy eddig írtad a történetet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ninus,

      Úgy tervezem, hogy Alex szemszögéből fogom megírni. Köszönöm a véleményedet! ♥

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
  3. Nekem is tetszik az ötleted az osztálytalálkozóról. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Eszter,

      Örülök neki, akkor mindenképpen meg fogom írni. Terveim szerint szeptember elsején fogom publikálni. Köszönöm, hogy írtál! ♥

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
  4. Szerintem is írd meg az epilógust, ugyan úgy Alex vagy Emma szemszögéből :)
    Sok puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bori,

      Úgy örülök neki, hogy írtál! Azt hiszem, hogy Alex szemszögéből fog íródni. Köszönöm a véleményed!

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
  5. Szerintem írd meg és változtass is a kinézeten :) Ja, és Alex v Emma szemszögéből :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Elena,

      Köszönöm a véleményed, sokat jelent, hogy írtál! ♥
      Terveim szerint Alex szemszögéből fog íródni, és a kinézeten is változtatni fogok.

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
  6. Szerintem is írd meg és, a kinézeten is változtass :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Veronika,

      Mindenképp meg fogom írni, valamint a design is meg fog változni. Köszönöm, hogy írtál véleményt, olyan sokat jelent! ♥

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
  7. Engem érdekelne az osztálytalálkozó, viszont nekem a mostani kinézete is tetszik a blognak, én azon nem változtatnék, de ezt te döntsd el :) és szerintem is Alex vagy Emma szemszögéből legyen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,

      Köszönöm, hogy megválaszoltad a kérdéseimet! ♥
      Azt hiszem, hogy Alex szemszögéből fogom írni, és szerintem a kinézeten is fogok változtatni.

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
  8. Drága Biám!

    El nem fogod hinni, milyen érzés, újra ezen a blogon járni!! ÓÓ egyszerűen sírni tudnék, nem tudom, hogy miért, örömömben, hogy újra itt vagyok, vagy bánatomban, mert véget ért. Egyszerűen hihetetlen volt ez a történet amit kiváltott belőlem, imádtam. Bár nem mindig egyezett a véleményünk, én úgy gondolom nagyon Biás volt, és azért mindig értettem a te nézőpontjaidat is.
    Tutira ki kellene majd adatnod könyvben, szerintem komolyan nagy sikere lenne, én megvenném!! ♥
    Nekem is tetszik az ötlet az osztálytalálkozóról, nagyon kíváncsi lettem mit hozna a folytatás, mint felnőtt karakterektől. :D Lehet, hogy sokakkal ellentétben, de én nem változtatnám meg a dizájnt. Nekem mindig így jut eszembe a She next door, és nem is akarok másképp gondolni rá. De ha megváltoztatnád, akkor is azt mondanám, hogy ne mással csináltasd meg. Ez a blog szőröstől bőröstől a tiéd, és én nem adnám más kezébe a munkát, főleg úgy, hogy te ismered legjobban a történetedet és a karaktereidet, így úgy gondolom te tudnád a legjobban megcsinálni ezt a feladatot. :)

    1000X Puszil: Lucinda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lucinda,

      Be kell vallanom, hogy már nagyon vártam a megjegyzésedet! Reménykedtem, hogy Tőled is fogok véleményt kapni ennek kapcsán, úgyhogy köszönöm! ♥
      Boldoggá tesz, hogy így érzel, éppen ezért döntöttem úgy, kéne még valami hozzátenni ehhez. Szerintem az apró vitáink, nézeteltéréseink bizonyították igazán, hogy mindketten mennyire megszerettünk a karaktereket. :)
      Könyvben? Ó, de drága vagy! Soha ne mondd, hogy soha, úgyhogy ki tudja, talán egyszer arra is sorra kerül majd!
      Nem fogod elhinni, de már éppen fogalmaztam a levelet Sam Rownak, melyben megkérem, hogy készítse el az új kinézetet, mikor elolvastam a megjegyzésedet. Olyan hatással volt rám, hogy rögtön ki is töröltem az írottakat, és bár tényleg így SND a SND, azért szeretnék én egy új küldőt varázsolni neki. Elvégre én is változtam, a karakterek is változtak, szerintem kell a felfrissítés. Talán később majd megbánom, nem tudom...
      Köszönöm, hogy írtál, olyan hálás vagyok! ♥

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
  9. Szia!
    Nagyon megtetszett a blogod, így bekerült a 'Jó blogok tárházá'-ba, itt érheted el: http://csakegyuzenet.blogspot.hu/2014/08/xxxiii-blog-shes-next-door-gimis-blog.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lyla,

      Olyan hálás vagyok Neked, mindkét blogom kikerült az oldaladra, ez hatalmas megtiszteltetés, köszönöm! ♥ Úgy örülök, hogy ennyire elnyerték a tetszésedet a blogjaim.

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés